APLI kids - stickerspel Feest
APLI kids - stickerspel Feest

APLI kids - stickerspel Feest

Ref.
405133955
X
(0 opinion)
Bekijk alle kenmerken
Stickerspel, feestmodel. Het doel van het spel is om de tekeningen op de kaarten af te maken met verschillende stickers.
Met de verwijderbare stickers kan het kind corrigeren als het een fout maakt.
Dit spel, ontwikkeld met de steun van pedagogen, heeft een hoge didactische waarde: het stimuleert de fijne motoriek, ontwikkelt het wiskundig denken, helpt bij de concentratie, werkt aan de oog-handcoördinatie en ontwikkelt de ruimtelijke oriëntatie.
Een product met een originele presentatie en een aantrekkelijk design: metalen doos met een exclusief APLI Kids design, ook handig om kinderspullen in op te bergen.
Een spel ontworpen voor de allerkleinsten in het gezin.
note environnement
A B C D E X Afwijking
"Milieunota niet beschikbaar - informatie in afwachting van de fabrikant"
Bureau Vallée has always believed that sustainable development is an important selection criterion. This is the reason why we have chosen to call on an independent expert to evaluate all the products offered in our stores. The evaluation takes into account the issues and risks not only in terms of the environment, but also in social matters (working conditions, social certification, etc.)
Assortiment producten :
APLI kids
Aantal in verpakking :
1
Gescom
Hoofd barcode :
8410782191247
Diversen
Type pakket :
Doos
Veiligheidswaarschuwingen :
Niet voor kinderen jonger dan 3 jaar, Toezicht van een volwassene verplicht, Verstikkingsgevaar, Verstikkingsgevaar - kleine onderdelen
Header
Leeftijdsklasse :
3 jaar en ouder
Ontwikkeling van vaardigheden :
Concentratie, Coördinatie, Fijne motoriek, Ruimtelijke oriëntatie, Wiskunde
Min. leeftijd :
3 y
Producttype fabrikant :
Stickerspel Feest
Categorie :
Spel
Spelcategorie :
Leerzaam spel
Ecological_notation
Herkomst :
Niet gespecificeerd
Manufacturer
Referentie fabrikant :
19124
Fabrikant :
APLI
Cnet_G00790
verstikkingsgevaar :
Ja
speelgoed bevat kleine onderdelen :
Ja